Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, mai 10, 2007

Orlando på Facebook

Orlando Bloom tror ifølge et nytt intervju at det er mulig å finne den store kjærligheten på internett. Der kan han være anonym og få kontakt med damer som ikke vil date ham bare fordi han er en stor stjerne. Han benytter seg derfor av en venns navn og foto på nettsiden facebook.com, melder Female First.
– Jeg ønsker meg et vanlig familieliv, med en partner og barn. Det er hva det handler om, ikke sant? Jeg har hatt et sinnssykt liv på mange måter, og jeg innser nå at jeg vil ha noen å dele det med, sier han videre ifølge Female First.

*Logge på Facebook*
*søke søke søke søke*

HVOR I HELVETE ER'N?!"

13 kommentarer:

Viking3-3 sa...

Vampus' Telegrambyrå har gjort det igjen. Jeg lurte på hvorfor Facebook-profilen min fikk utallige henvendelser fra desperate middelaldrende kvinner som fisker med spørsmål om barn, familie og 'spennende liv'.

Jaja. This too shall pass.

Anonym sa...

Kanskje det er han som skjuler seg bak Ari Behn?

Anonym sa...

Det er riktig det Vampusen, skaffe seg mann - et lite steg for deg, et kjempeskritt for bloggere ;-)

Anonym, Ari Behn e'kke man, ivhertfall ikke en skikkelig en. Nei, pusen trenger et skikkelig mannebein, ikke en slik som danderer seg med rosa genser, og tenker design og slikt..

Jeg synes hun skulle gå for den nye James Bond, kjølig men effektiv!

Esquil sa...

psst:
ricardo fenstre delaperez.

Anonym sa...

Vanlig familieliv, med en partner og barn, Vampus??? Hvor skal dette ende?

Anonym sa...

Hvis du finner han, si ifra!

Anonym sa...

Jeg bare elsker Orlando! han er mannen i mitt liv! jeg bare MÅ finne han på facebook. Seriøst assa!

Anonym sa...

Jeg har virkelig lett etter den siden, men jeg kan ikke finne den. Skulle virkelig ønske jeg kunne snakke med ham. Jeg har beundret ham i hele tre år nå, og jeg orker ikke se andre filmer enn de han medvirker i. Det er godt å se at det er andre som også tar ham som en seriøs skuespiller. Jeg ønsker virkelig å leve et liv sammen med ham, akkurat som deg, til tross for ti års aldresforskjell, vi får vel kjempe om ham da. Lykke til!

Anonym sa...

Jeg støtter ikke helt denne duren med å finne sin kjære på nettet. Hvis jeg snakker med noen over nettet får jeg kun en sær speiling av personen. Det er din mulighet til å vise alt dine gode sider og ingen dårlige, hvilket mest sannsynlig ikke vil fungere i virkeligheten. Orlando Bloom, derimot er et spesielt tilfelle. Men for al del prøv, men forholdet kan kanskje ta en bitte liten vri når du finner ut hvem som skjuler seg bak masken :p

Anonym sa...

Hadde ikke hatt noe imot å ha han som venn...

;)

Anonym sa...

Jeg tviler egentlig litt på at Orlando gidder å bruke tiden sin på facebook med falskt navn!

Anonym sa...

det er så bra at du skriver om Orlando Bloom.. NOT... hvem bryr seg egentlig om han er på facebook? finnes det ikke viktigere ting å blogge om? synes mange av bloggene dine er veldig bra, men må si at når du skriver om Mr. Bloom er du litt på kanten. tror nok det lever en liten fjortisjente i deg. det er riktig at han er flott, men de flotte blir også stygge etterhvert... alder kalles det.

Anonym sa...

anonym, det er bare å gi opp. Sjansen er 1 til 10 milliarder eller noe sånt for at akkurat DU skal bli mrs Orlando Bloom...