Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, mai 08, 2007

Tunfizk

- MAMMA! Jeg er zulten, må ha noe å zpize!
- Zulten? Zpize? Prøver du å være morsom eller?

Pusedyr bare ser surt på VamPus og setter seg ned på kjøkkengulvet.
- Kom igjen, da. Har du begynt å lespe eller?
- Zlutt å maz, kjærring. MAT!

Han gjesper og VamPus gisper. Babyen hennes har mistet fortennene sine!
- Barnet mitt! Hva har skjedd?
- Vel, jeg har ligget på zofaen med feber og hatt det vondt, men du er jo bare ute og f...
- Ja ja ja.. nok om det.. komme her du, lille vennen. Hva vil du ha å spise da, pusen?
- Tunfizk.

Dakar Pusedyret. Han har faktisk mistet begge hjørnetennene og litt rundt. Det må jo ha vært helt jævlig for han.
- Får jeg tunfizk hver dag nå? Ziden du åpenbart er en helt udugelig mamma, mener jeg?
- Du skal hvertfall få tunfisk ut uka, barnet. Så skal vi til dyrlegen.
- Nei, nei, trenger ikke det. Trenger bare tunfizk...

Yeah, right...

7 kommentarer:

Ghost of Goldwater sa...

Åpenbart en sak for dyrevernet!

Theodor sa...

Dakars...

Anonym sa...

Ser ut som du bør overlevere Ask til en eller annen kinarestaurant...

Anonym sa...

Du kan jo kjøpe sånne bitte små vampyrtenner til ham? Ikke sikkert de er så gode å tygge med, men de gjør sikkert underverker for selvtillitten!

Anonym sa...

hm - har du sjekket litt rundt i leiligheten din etter puter, dyner, tepper med tenner i?

Og, ja - skaff deg en real mann som setter unger på deg, raskt - det får deg ut av psykozen!

VamPus sa...

puselur: ha ha ha - synes jeg ser han tasse rundt i bakgården og viser frem tenna sine, ja!
anonym: Ikke funnet noen tenner under puter eller sofa, men gud hjælpe meg som jeg kommer til å skvette dersom jeg gjør det..

Anonym sa...

Å skvette, no skvetter, har skvutte, no skvattar...etc. listen er lang på hvorfor man ikke skal ha urinblæren full når man finner tenner i hjemme-itemsa...