Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, mai 10, 2007

Ukult med Facebook

Gravegruppa i Dagbladet har igjen en sensasjonell historie: John Christian Elden har venner!

Deet dreier seg selvsagt om Facebook. Dagbladet har illustrert rydd-forsida-saken med et lite utsnitt av Eldens venner. To puppemodeller. Og ingen VamPus. De kunne liksom ikke bytta ut en puppemodell, da?

Men beste kommentaren til artikkelen er så langt "Teenager": Æææh! Nå ble det ukult med Facebook!

Hvor skal kidza gjøre av seg nå, lizm?

6 kommentarer:

Unknown sa...

Nei, man må nok bli puppemodell for å få sin velfortjente oppmerksomhet. Det er for øvrig en karrieremulighet som jeg for tiden seriøst vurderer.

Anonym sa...

Jeg ble heller ikke nevnt, selv om jeg er Eldens "friend". Men så har jeg ikke pupper heller.

Forøvrig ville jeg uten den ringeste tvil foretrekke Vampus foran Aylar...

Anonym sa...

Du kan trøste deg med at der nok ingen andre enn Tom [en.wikipedia.org/Tom_Anderson_(MySpace)] som vil være venner med han på MySpace, da.

Anonym sa...

kidsa går fort over til neste trend, det var jo ikke lenge myspace varte liksom...

Anonym sa...

anonym.. Hva vet du om det, du bor i Norge. MySpace er svært. 100 millioner brukere.

Anonym sa...

MySpace og Facebook er for småunger. Voksne mennesker blogger.