Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, november 08, 2006

Mja..skeptisk!

Er det lov å være skeptisk når det i invitasjonen til årets julebord hos min nye arbeidsgiver står at "det blir dusj-/badstumuligheter som i fjor"?

Skeptisk. Definitivt.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Absolutt! Slikt sier jeg nå alltid nei til. Man lærer, vettu. Slo ikke feil: Under nachspielet, det forlengede, det for den harde kjerne, hadde damene plutselig flyttet drinken min inn i badstuen. Surprise, surprise. Og så dyttet de og halte og dro, og før man visste ordet av, tok de seg de frekkeste friheter med kroppen min. Selv om man dasker dem på fingrene. Men hva kan man vel stille opp mot så mange -? Julebord uten badstu, sier jeg. Det verste er å våkne i dusjen.

Anonym sa...

Du skulle bare visst hva som skjedde i badstuen i fjor :-p

En liten blå høne sa...

Skeptisk? Neeeida.

Tenk så hyggelig det blir på kontoret dagen etter at alle har sett hverandre nakne.

Slikt gjør underverker for kommunikasjon og samhold.

AM sa...

Det er gøy å bli sitert hos deg altså! :) Men.. jeg vet ikke hvor mye spenning jeg kan love deg. Kommer vel an på om du springer inn i guttegarderoben eller noe sånt.

VamPus sa...

John T: Eller "Nachspiel hos meg!"

Anonym sa...

så du jobber ikke i civita?? jeg håper de betaler deg frilans... må ta på å korstoge for amerikaniseringen av samfunnet hele tiden.

Anonym sa...

Skeptisk? Jeg ville heller sagt 'forventningsfull'...

Ujevne tanker sa...

Heh, - velkommen til vårt årlige julebord, hvor nøyaktig det samme inngår. Hvert år.

Anonym sa...

Jeg må si at du ikke må gå glipp av å finne deg et mannebein der, Vampusen. Her må du ikke være skeptisk, men møte opp til møljemoroa..

Kanskje du finner deg en festkjepp?? Eller en støtte gjennom livet??

Anonym sa...

Lykke til i abc?

Kenneth sa...

Ingen er vel skeptisk til noe slikt... Ville vel heller vært skeptisk til: "du er spesielt invitert til sjefens narchspiel hjemme i hans jaquzzi.!" Og at det senere kommer frem at kona er bortreist...da hadde jeg vil heller blitt småskeptisk...:D

Anonym sa...

Og i badstuen kan ambisiøse unge sekretøser o.l. komme langt karrieremessig, med en "positiv" innstilling til begivenhetenes gang...

Bonuspoeng for de som klarer å få god gli i løypa med en stav i hver hånd.

AM sa...

Dette julebordet har plutselig fått mer innhold enn vi i komiteen visste om :P