Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, september 26, 2006

Video fra Oslo Unge Høire?

Det ser tilsynelatende ut som en viral marketing kampanje fra Smirnoff, men VamPus mistenker egentlig at det er Oslo Unge Høire som står bak...



...og skremmende nok tar hun seg noen ganger selv i å si Oslo med spiss s etter at hun begynte å frekventere kontorene på Høyre Hus. Hjelp.

5 kommentarer:

Odd sa...

Ser ting sprer seg fort ja...

-Litt- irritert fordi YouTube ikke greier å koble seg opp mot min blogger konto så jeg óg får vist video. Teknisk hjelp tas gjerne imot.

Anonym sa...

Hvordan noen mennesker finner det mulig å uttale Oslo som Oshhlo er mer enn hva jeg skjønner.

Fortsett med spiss s Vampus!

Tine sa...

Hehe, mah homeboyZ!

Odd: Du bare legger inn linken? Hva er problemet?

Anonym sa...

Gjesp.
Låtene til Bitch Muchannan har i det minste underholdningsverdi.

Odd sa...

tine: ikke helt så enkelt. Må være en kobling mellom blogg og YouTube. YouTube greier ikke gjøre den koblingen. Aner ikke hva problemet er.