Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, januar 18, 2008

Arkivering

Noen som vet hvordan jeg kunne fått arkivert innleggene under 2005, 2006 og 2007 - med månedlig for 2008 i venstre kolonne? Begynner jo å bli lang som et uår.

Oppdatert: ... og etter hvert som antall år øker, vil noen tro meg på at jeg er 29? Eh, og et par måneder?

13 kommentarer:

Tone sa...

Eg er ikkje sikker på om du kan det med denne 'template' Vel du 'minima' kan du i veldig stor grad bygge sida di sjølv.

VamPus sa...

Gah! Det ante meg... Jeg burde vel uansett begynne å se på et nytt design. Dette begynner å jo bare å bli sååå mars 2005, altså...

Anonym sa...

29 år og like mange mnd som du har sko? ;)
Kan dessverre ikke bidra med noe ang templates, men vil gjerne påpeke at linkene til d'herrer Vox og Hjorthen ikke funker. Spesielt linken til Hjorthen er noe underlig..

Anonym sa...

"vil noen tro meg på at jeg er 29? Eh, og et par måneder?"

Selvfølgelig, du begynte jo å blogge veldig tidlig. Dessuten er det jo et bilde lengre ned på siden som klart viser at du er eh, 29 ;-)

Tone sa...

Fordelen med den malen du har no er at ein kan lese ganske mykje utan å bli 'trøtt'
Synest sjølv det kan vere litt anstrengjande å lese på skjerm, men akkurat denne malen er neimen ikkje langt frå å lese tekst på papir.

Hjorthen sa...

"Spesielt linken til Hjorthen er noe underlig.."

Hvilket jo forsåvidt er passende nok. Men til tross for dette får jeg stadige treff herfra...hvis ikke dette har oppstått nå nylig da?

VamPus sa...

Sjekket lenken til Hjorten i templaten og den var riktig, så her er det noe snurrig ute og går..

Mathias sa...

Du kan jo gi den ut i bokform og kalle den "Vampus' anekdoter til verden" med alle kommentarene. Det vil garantert selge bedre enn biografien til Eli Hagen.

Anonym sa...

Det lar seg visst gjøre å editere malen,
bare gå inn i "sideelementer" og klikk "Rediger" under "Blog archive".

Hvis du da velger "hierarki" eller "rullegardinmeny" burde det ønskede resultat oppnås.

Hilsen dame-i-datanød reddende drage lun.

Anonym sa...

Jeg er lettlurt...

Jeg tror på alt så lenge det smiler søtt og spanderer øl...

Anonym sa...

Som en venn(inde) av meg sa:
Jeg er 29 år og noen måneder. Jeg sluttet å telle da de passerte 200.

Anonym sa...

Kanskje du burde komme ut av skapet med den "riktige" alderen 3. februar?

Anonym sa...

håper bare jeg blir invitert til din 30-årsdag (2010-årsdag hm..)