Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, januar 21, 2008

Dommedagsklokkene

Aftenpoften har satt opp nedtelling til når klimaendringen har ført til mutasjonen av et dyr som stiger opp fra havet, med ti horn og syv hoder, og kaos vil råde før vi alle går under i et hav av flammer.

OH MY GOD, OH MY GOD - WE'RE ALL GONNA DIE!!!

... åh, se. Sjokolade på kjøkkenet...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du må ikke si sånn når jeg leser H.P. Lovecraft! Ser Cthulhu på hvert gatehjørne for tiden..

Anonym sa...

Hvilken digresjon - sjokolade :-)

Anonym sa...

klokkene bjeller for deg (kjent norsk tekstforfatter)...

Vi har også:
...., og bakom synger nyrene (fritt tolket fra AA).

Simon T sa...

> Ser Cthulhu på hvert gatehjørne for tiden..

Jeg også, pussig nok.
PS
Jeg har kontor rett ved regjeringskvartalet...
DS

Simon T sa...

Genialt, forøvrig, Neste klimakonferanse på Patmos :)

VamPus sa...

H.P Lovecraft og Cthulhu? Høres ikke umiddelbart ut som noe som kommer til å sneie innom min bokhylle i nærmeste fremtid.. Anyone?