Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, januar 09, 2008

VamPus oppsummert

Hm. Jeg har blitt bedt om å beskrive meg selv på ett til to ord som kan brukes som en merkevare/merkelapp i en kampanje. Har du forslag?

Eksempelvis: høyrevridd, republikaneren, samfunnsdebattant, bloggeren, etc. Jeg tror "bitch" er opptatt, so try harder, eh?

PS! De som tar dette som oppfordring til utskjelling vil bli slettet.

PS2! Og bare at jeg måtte skrive forrige PS sier egentlig alt om hva jeg forventer av enkelte av de som kommenterer her...

33 kommentarer:

Lille Engel sa...

Vet ikke helt om jeg kan få det til på et/to ord, men for meg så er du

veltalende på en moderne måte.

Anonym sa...

"Den republikanske bloggdronningen"? Lyder ikke det passe selvmotsigende?

Anonym sa...

Verbal fritenker

Anonym sa...

Verdens beste mor.

Hilsen barnet

todolan sa...

To ord:

"Mer øl!"

Ghost of Goldwater sa...

Er beeeeeeeeeatch opptatt?

Hva med "ingen pusekatt"? Tror ikke Valla bruker den for tiden.

Anonym sa...

Semi-Nemi.

Milton Marx sa...

Anstendig

Unknown sa...

Klorer'n fra høyre.

Unknown sa...

Kloring på et Høyre nivå.

Men det var fem ord, sweetie, og ingen beskrivelse av deg, men heller det du bedriver.

Anonym sa...

"Den uredde Libertanerinne"?

Carl Christian sa...

synes egentlig du har funnet det mest dekkende ordet selv. Etter noen års blogging med relativt mange besøkende så er kanskje "VamPus" godt nok til å beskrive deg også som merkevare??

Salt sa...

To ord som kan være en merkevare for Vampus?

Radikalt konservativ

Anonym sa...

Jeg merker at jeg har en tendens til å omtale deg som "vår alles kjære Vampus." Høres litt landsmoder-aktig ut. Kanskje stillingen er ledig nå som Gro er semi-detronisert?

Fredrik Mellem sa...

Hva med "Die hard" - ?

Fredrik Mellem sa...

For ordens skyld:Det var et velmenende forslag.

Esquil sa...

kul og dyktig, skrev jeg vel nettopp, du kan jo få de ordene :)

Anonym sa...

Hva med å være en antidote til Rødegardistene?

-Blågardisten Heidi N-L

Du er jo sterk, klar, og litt militant - "Fred er ei det beste, men at man noget vil."

Anonym sa...

Om du gidder å oppdatere linken min til http://minneapolise.wordpress.com/
så kan jeg foreslå søte snille ;)

VamPus sa...

Gurimeg, nå følte jeg at jeg ble litt rørt, alle sammen.. Betyr det at jeg har et hjerte likevel?

Mange favoritter her - die hard, ingen pusekatt, radikalt konservativ og flere.

Jeg sender rett og slett linken til de folka som tenker på dette konseptet og kanskje jeg snart kan fortelle dere alle en hemmelighet :-))

Anonym sa...

Progressiv Reaksjonær

Anonym sa...

Katt med klør.

Knut Albert sa...

uredd, motstrøms

Løwe sa...

Irreverent, incendiary.. eh, norsk ja, ok: radikalt konservativ var jo ikke så ille, bortsett fra at jeg ikke får konservativ til å stemme, men radikal liberalist er ikke like kult... Chicky babe mot strømmen? Eh, ikke helt i ordsmed modus tydeligvis... Apropos Heidi: hva har du gjort med kommentarfunksjonen din, må oprette alle mulkige teite profiler, ken ikke lenke direkte til bloggen min: ikke bra

Anonym sa...

sarkastisk ultrareaksjonær

Anonym sa...

Hva forresten med "Feminina Libertina"?

Anonym sa...

hørte fra en sosialist som mener at konservativ liberalisme var som
"empirisk droltedildo".

svaret fra meg var at sosialisme var som "et blikk-blaff med veldig mye mening i - og kun det".

VamPus sa...

Kristine: Hø? Det forklarer jo færre kommentarer i så fall, må sjekkes.

Anonym sa...

Mange gode forslag, jeg legger til: Overhypet og undervurdert.

VamPus sa...

Nessie: heh, kanskje den mest treffende :-)

Anonym sa...

Sexy!

Anonym sa...

kjedelig.

Anonym sa...

For å komme tilbake til titler som du allerede holder:

Dysterpytt, Superbabe

Eller for å ta litt inspirasjon fra Brian Dohertys seneste bok:

Radical for Capitalism

Litt mer de Lillos aktig:
Søt og syrlig
(ok, hvem kan komme opp med en hel sangtekst for VamPus basert på denne?)

Til syvende og sist:
Sko, politikk, og samfunnskritikk

OK da, ingen helt supre her heller tidlig om morran, men sikkert noe å starte på.