Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, januar 23, 2008

The smell of freedom

The Drew Carey Show var jo en favoritt, men allikevel blir jeg overraska over at mannen også er safe&sound rent politisk. To linker dere alle bør få med dere - Reason Magazine på nett - og Reason.TV.

Her er Drew Carey om medisinsk bruk av marijuana og legalisering. "Smell that smell? It's the smell of freedom."

6 kommentarer:

s sa...

Rasjonelle argumenter biter dessverre ikke på legaliseringsmotstanderene.

Henning sa...

Drew Carey har gjort mye bra før, og fortsetter med det i denne videoen ser jeg.

Unknown sa...

Drew sitter faktisk i styret til Reason og har brukt en million dollar av egne penger på Reason TV. Den siste videoen var fra Arizona hvor lokale myndigheter plutselig håndhever et gammelt forbud mot dansing for å ramme en småbedrift. Sakene på eminent domain og veipriser er strålende.

Da Reason TV ble lansert på årets Reason seminar i DC kom Drew med to av damene fra Deal or no deal. Bare synd jeg måtte reise samme morgen og gikk glipp av det.

Anonym sa...

Legalisering: Minner om Bjørneboe sitt poeng: Man kriminaliserer og plager noen stakkars utskudd (Stoffmisbrukere) for å unngå at du og jeg ikke gjør noe vi aldri ville gjort likevel. (Som å sette en sprøyte på meg sjøl, grøssss)

Anonym sa...

Rasjonelle argumenter biter dessverre ikke på legaliseringstilhengerne.

Likevel: http://www.shdir.no/rusmidler/fakta_om_narkotika/cannabis_7963

Anonym sa...

Litt til: 8 av 10 psykisk syke er tunge cannabisbrukere