Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, januar 09, 2008

Ikke akkurat Gro...

Ifølge flere kommentatorer er det Hillarys tårer som har hjulpet henne til seier i New Hampshire. Vi husker vel en annen kvinnelig leder som gråt på TV for å vise at hun var menneskelig (ikke nå, Gro, kameraet er ikke på), og mot henne kommer vel Hillary litt til kort. Eller?

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hadde jeg vært henne hadde jeg klint til, lagt meg over bordet og vrælt. Og etter det hadde valgkampen selvsagt bare handlet om meg.

Men selvsagt... Det hadde jo ikke akkurat vært veldig presidential av meg.

Candice Bergen for president, sier jeg. Hvorfor stiller ikke hun opp?

VamPus sa...

Vel, hvis man først vil ha fiktive personer som president så går jeg for enten Nemi (tenker det ville skremt araberne til sivilisasjon, jeg) eller nye "no fuss" James Bond. Men det er bare fordi Daniel Craig er hot. Mmmm. Det er en button jeg ville hatt på brystet det...

Anonym sa...

Det er vel ikke bare som button du vil ha Craig, Vampus... :-)

Anonym sa...

Hmm, mon tro om ikke Hillary har latt seg inspirere av John Travoltas fremstilling av hennes gråtende ektemann i filmen Primary Colours.