Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, januar 10, 2008

Psykosis grandprixianis

... og nå begynner jeg å bli mektig lei av å nynne på vinneren av fjorårets grand prix. Vi snakker om en månedslang psykose her. Og jeg veit hvem sin skyld det er. *knurr*

6 kommentarer:

Anonym sa...

Bush er helten til Albanske demokratiske muslimer og det er naturlig.

“If Muslim extremists continue to use terror against the West, their very success will destroy them. If they succeed in terrorizing the West, they will discover that they have in fact only ended by brutalizing it. And if subjected to enough stress, the liberal system will be set aside and the Hobbesian world will return, and with its return, the Islamic world will be crushed. Whom the gods would destroy they first make mad. The only way to avoid this horrendous end is to bring the Islamic world back to sanity sooner rather than later.” (31)

Anonym sa...

det er jo en fin sang da, men selv jeg går jo ikke rundt å nynner på den hele tiden. er forøvrig fortsatt litt fornærmet over at det var først når noen andre introduserte deg for dette praktverket at du faktisk erkjente verkets egentlig kvalitet.

forøvrig står invitasjonen om om å komme til Beograd for Grand Prix finalen 24. mai fortsatt ved lag :-)

VamPus sa...

Anna Lovinda: Litt surrealistisk å være i Kosovo og se plakater av Bush som gratulerte han med dagen, ja. Men på en annen side, skulle en del av verden elske Bush så måtte det jo være et sted som Kosovo.
emj: Altså. Factsa dine er litt feil her, for jeg kjente den igjen på en grand prix cd som ble spilt på en fest (ikke spør) og ba om at den ble spilt igjen nettopp fordi du hadde introdusert meg til den.

Og det tror jeg faktisk ikke jeg kommer til å tilgi deg for. Så lett. Det skal store doser Depeche til for å normalisere meg. Og "noen" knuste "Music for the masses" på fest her forleden, så ...grumle...

Anonym sa...

Forslag for å komme ut av psykosen: nynn heller på vinneren fra i forfjor:

http://www.youtube.com/watch?v=PdbDNL5oqCs

VamPus sa...

sven: Why do you hate me? Altså, misforstå meg rett - jeg liiker faktisk serbersangen - men begynner å bli lei av at den spinner i hodet mitt hele tiden. På en annen side, it keeps away the voices....

John T. sa...

Også sier de at lesbiske ikke kan synge. Anne Grete Preus, Kine Hellebust og ikke minst Marija Serifovic har sannelig motbevist det!