Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, januar 02, 2008

Da var de to

Da ser det ut til at vi i hvert fall har to i regjeringen som synes det er greit å bulke andres biler og stikke av.

- Statsminister Jenst Stoltenberg
- Whatever-minister Manuela Ramin Osmundsen

Osmundsen var for så vidt flankert av sin (tidligere Høyre-)mann Terje Osmundsen. Når jeg skriver tidligere så har jeg ikke tilgang til medlemslistene til Høyre, altså. Men jeg antar at om han fortsatt hadde vært medlem så ville det stått med store bokstaver i artikkelen.

Og så skal jeg rote frem Jens' nyttårstale. Fått med meg at skolen nå skal ha "struktur". Mon tro om det sto noe om moral der også?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det lar seg ikke gjøre å kombinere respekt for andres eiendom med politisk arbeide i et sosialdemokratisk parti.

Ragnar D.

Anonym sa...

Jeg vil ikke parkere bilen min lengre i nærheten av AP eller LO. Derfor krever jeg at det skal stå på bilene til disse at de er medlemmer av respektive interesseorganisasjoner.

Appropo: Partiet AP betalte regningen på 8000 kr for Stoltenberg. Ble dette beskattet??

Milton Marx sa...

Møkkafolk!

Anonym sa...

Hvorfor skulle de bry med å si ifra? De anser jo allikevel alle andres eiendom som sin egen.