Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, januar 18, 2008

Ja til forgubbisering!

Ifølge Nationen fører manglende rekruttering til landbruket at norske bønder kanskje aldri igjen vil klare å dekke behovet for norskprodusert mat.

Det betyr antakeligvis økt import, og la oss håpe nedbygging av tollbarrierer mot den tredje verden, og for kjøttelskere ikke minst - bedre kvalitet og større valgmuligheter til en billigere penge - ikke norsk, selvdaua melkeku på middagsbordet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Småbrukarlaget slutter aldrig å forundre meg meg med sin absolutte mangel på logikk.

Blir det virkelig flere bønder av at den yngre generasjon tar over tidligere?

Jeg kan ikke si annet enn: "YESSS, endelig skjønner ungdommen at det ikke er liv laga å drive småbruk!

Hvis jordbrukspolitikken i større grad hadde fremmet storbruk, så kunne Norsk landbruk hatt noe for seg!

Anonym sa...

Akkurat her er det tydeleg at VamPus ikkje er på heimebane. Jada - eg veit at "selvdaua melkeku" er rein retorikk (til og med VamPus veit vel at norske mjølkekyr ikkje blir haldt i live i femten til tjuge år før dei blir slakta etter å ha sjøldaua). Men ærleg tala, kjøttet du får i Noreg er frå akkurat den same dyrearten som i utlandet, og då som regel frå dyr som er alt opp til å slaktast. Ikkje gamle mjølkekyr, dei blir karbonader og kjøttdeig. Her lurer eg forresten litt på konsistensen til VamPus, for mjølkekuane dei slaktar i utlandet må jo og brukast til noko.. Den største forskjellen på norsk og utanlandsk kjøtt er det radikalt betre mattryggleiken i Noreg. Og når det gjeld det med prisar på maten jamner det seg nok ut ganske snart.

Nedbygging av tollbarrierar vil seie mot heile verda - ikkje berre den tredje. I ein fri verdsmarknad i dag er det ikkje u-land som produserer det billigaste kjøttet, og dermed er det tvilsamt at vi vil importere frå dei. Med unnatak av Botswana (men dei har alt tollfridom til Noreg) og Brasil (der det som kjent er ein veldig sosial fordeling av jord og jordbruksinntekter.. øøh, nuvel) er det høgt industrialiserte i-landsjordbruk som vil vinna.

Til slutt lurer eg på valfridommen til VamPus i kjøttutvalet. For er det altså slik at ein utanlandsk okse har fleire kjøttypar i seg enn ein norsk ein har? Interessant. Neste gong eg er i utlandet må eg vel sjå etter spesialitetar som lågrygg, leggbog, krysskinke, kyllingmørbrad og scwennwinklermuskel. Slikt ein ikkje finn på norske kyr.

Narr meg ikkje til å le.

Eistein G. sa...

Til den som faktisk har peiling på jordbruk:
Hereford, Charolais og Limousin er for henne ukjente bilmerker, på samme måte som kvaliteten på kjøttet hun hamstrer på Svinesund.

Aint dat flætbiff with bærne a, or not. Not?