Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

fredag, januar 11, 2008

Halliburton-hora


Jarle Petterson
hos iNorden har egentlig oppsummert VamPus ganske godt i en strålende billedmanipulering. Intervjuet, hvor referansen til overskriften blir forklart, kan du lese her.

18 kommentarer:

Anonym sa...

du var mye heitere enn jeg trodde du skulle være. bra bilde!

VamPus sa...

Du verden... Heit? Takker og bukker!

Anonym sa...

Heit schmeit.. :-)

Anonym sa...

Det bildet må være gammelt!

Anonym sa...

Hvis det er noe trøst, og du eventuelt trenger flere frivillige til bordellet ditt har jeg allerede solgt mine ferdigheter til Halliburton i 5 år, og kan ikke med min beste vilje se at dette er mer umoralsk enn å gjøre det samme til andre oljeserviceselskap! Ellers var jo interjuvet bra! (Og ja, du ser godt ut på bildet!)

Knut Johannessen sa...

Flott artikkel (og bilde)

Jeg hadde egentlig tenkt å oppsummere deg med "Bluetongue", men heldigvis tok jeg meg tid til å google det.
Her er resultatet

VamPus sa...

anonym 2: Mm. Tror det er tatt for ett år siden? Nei, to? Tatt i forbindelse med bloggspalten for Henne.
smack: Ikke uenig her.
Vox: Bluetongue, ja. Er ikke helt sikker på om det hadde gått hjem, altså..

Anonym sa...

Wow, flott bilde. Heit er ordet ja.

Ghost of Goldwater sa...

Utrolig hva man kan få til av bilderedigering i dag, ja... *uskyldig*

Anonym sa...

Til Fredrik Mellem: Hvorfor er det slik at ca. 333000 som er uføretrygdet etter det du skriver, er klassifisert som arbeidsfør?

(Prøvde å poste dette på Minervas blogg, men fikk feilmelding.)

Anonym sa...

evil never looked so cute!

Anonym sa...

"I want to find back to the VamPus that wrote about hangovers, one-night stands, friends and foes."

Gleder meg! Har savnet gamle-vampus :)

Anonym sa...

*titter på Vampus*

De pene øynene tilhører en jente som vil noe, og når øynene passer så godt til resten er det håp ;D

Anonym sa...

Ja, "heit" oppsummerer egentlig ganske godt!
:)

Henning sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Bildet der var noglet annerledes enn krøllgreia i bushen :-)

VamPus sa...

Krøllgreia i bushen var etter 6 dager uten dusj inkl. bestigning av Kilimanjaro, og bildet her er tatt av en fotograf med en stylist på laget - så skulle tro det ja.

På en annen side, når det må en stylist til for å se sånn ut, så...

Anonym sa...

Det ser ut til at De har fått en relativt hemmelig (vel, en anopseudonym, i alle fall) beundrer på den andre siden av Nordsjøen, Høyvelbårne.

Mea culpa, er jeg redd. :-)