Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

lørdag, januar 12, 2008

Heia, Fruppene!

En hilsen og takk til de nærmere 100 medlemmene i Fremskrittspartiets Ungdom som var tilstede under foredraget i dag om blogging... og ikke minst en stor takk for 3-liters kaggen med rødvin i stedet for den sedvanlige pinglete flasken "med blomster".

Lykke til med blogging og politisk virke!

13 kommentarer:

Anonym sa...

HEI VAMPUS. TAKK FOR EN GOD SIDE,SPØRSMÅLET ER,ER DET DÅRLIG SKIKK OG SENDE ET STORT ANTALL TULLEMELDINGER INN PÅ EN SIDE SOM PR DEFINOSJON BRYTER LOVEN?JEG MENER DET SERIØST.TAKKNEMLIG VIS EN ELLER ANNEN KAN SVARE.PS IKKE NOEN HENVISNINGER TIL SKRIVEFEIL.

Anonym sa...

PS DET ER NETTSIDEN SOM ER LOVSTRIDIG IKKE MEG,IALEFALL IDETTE TILFELLET.

Henning sa...

Unge FrPere er sannsynligvis mye bedre skolert i skikk og bruk enn f.eks. sosialistisk ungdom og rød ungdom. Jeg har aldri sett noen av dem kaste stein på politiet eller sette biler i fyr.

Vin er bedre enn blomster.

Anonym sa...

Tusen takk for FLOTT kurs!
Håper du kan komme med "innspill" om hvordan min egen blogg kan bli bedre.

Kyle sa...

Forresten...
Takk for flotte linker

Anonym sa...

Du (eller rettere sagt bloggene dine) er bare helt fantastisk(e)!!

Hadde jeg visst at du skulle holde foredrag under FpUs tillitsmanns-/formannskonferanse, så hadde jeg aldri valgt å trappe ned i 2007. Arrrghhh..........bittert, bittert.

Anonym sa...

tusen takk for et fantastisk foredrag:) kommer til å dra nytte av dette framover. . Grepa dame du! stå på

VamPus sa...

anonym: Hm. Kan du ikke heller anmelde siden?
adrion: Sant nok. På en annen side har jeg drukket øl med mange commies og sosialister også, som er hyggelige. Trenger ikke være enige for å drikke øl, dessuten blir jo diskusjoner mye livligere når man faktisk er uenig :-)
Kyle: Hyggelig at du satt pris på kurset - litt usikker på hva jeg skulle si og hvordan, så det er godt at noen fikk noe ut av det :-)
Vinnie: Ta det med ro - det var et foredrag om blogging og nettkommunikasjon. Du kan sikkert leve et fullverdig liv uten ;-D
frupper: Koselig - takk for kompliment!

Anonym sa...

Hei hei vampus. takker for glimrende foredrag i helgen. som jeg sa til deg etter foredraget så har du født en ny blogger, og jeg lovet deg å overlevere adressen. kult om du tar en liten titt.

mvh
spretten: www.spretten.blogg.no

Anonym sa...

Hei!
Takk for et fint foredrag og ikkje minst en koslig heistur ned fra 6 etg. Hehe;)

Mvh
Even

Anonym sa...

Heihei!

Utrolig bra foredrag du hadde i helgen, ikke noe negativt å si om det altså..
Satte mange gode ideer i hodet mitt som jeg tar med meg tilbake igjen til fylkeslaget :)

Anonym sa...

Jeg vil vite hva som skjedde på heisturen fra 6. etage.

VamPus sa...

pakkepiken: Du vet, ung søt frupper og en desperat singel VamPus alene i en heis sammen i nesten hele 2 minutter. Alt kan skje...