Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, januar 02, 2008

Chuck Norris approved

Samtlige av de jeg kjenner har vel fått med seg denne videoen, men til ære for dere tre andre... En politisk reklame med LordX som målgruppe?

"Chuck Norris does not endorse - he tells America how it's gonna be."

4 kommentarer:

s sa...

If Chuck Norris is running late, time better slow the f**k down.

Vinner Huckabee nominasjonsvalget kommer jeg seriøst til å heie på Demokratenes kandidat. Huckabee er en vandrende katastrofe.

Giuliani ser dessverre ikke ut til å klare å overbevise sørstatene, så da gjenstår vel bare McCain?

VamPus sa...

Vel, du tror vel ikke Huck vinner nominasjonen. Men det er jo Chuck Norris, da..

Ghost of Goldwater sa...

Romney er for øvrig ute med en ny reklame hvor han gjør et poeng av at Chuck er mye tøffere i kriminalpolitikken enn Huck.

Anonym sa...

Her er også en side ved Chuck

http://tinyurl.com/3ysbsm


Chuck Norris and wife tell you why he kicks butt with the help of the bible.

Check out more nonsense like this at:
www.daveandthomas.net