Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, april 11, 2006

Ikke hysterisk, men...

VamPus pleier som regel å være stø som en klippe (opp i vekt? *sitte i sofaen og gråte over en bøtte iskrem*) og preget av stoisk ro (rynke? *logge på lookfantastic.com og kjøpe dyre kremer*) når hun opplever ting som folk vanligvis trenger år med terapi for å komme over.

Men i dag har hun vært hos Frisøren, som ikke la to fingre i mellom for å høyt utbasunere funnet av tre - tallet er 3 - grå hårstrå på VamPus' hode. La VamPus rolig og avbalansert få lov til å avreagere på dette;

SKRRRRIIIIIIIIIK *besvime*

11 kommentarer:

Anonym sa...

*hi hi*

Du tok det bedre enn meg som da samboer plukket et grått hår ut fra mitt hode faktisk satt meg ned og gråt en skvett. Ren "en era er over jeg har grått hår og og synes synd på meg selv" grining...

*riste på hodet og tufse til mitt nyfarvede hår*

Anonym sa...

Og hvorfor skulle det lissom være verre enn for Ari Behn, helvetes patriarkalske hårfarge-tyranni!

Kremt. Men personlig satser jeg på at min fylkeskommunale hårfage vil la meg leve i uvitenhet lenge.

Anonym sa...

Vampus, du går mot din beste tid.
En enkel hårfargning er et lavt pris å betale for all morroa som står foran deg.

Anonym sa...

Slapp av, Vampus! Alderen kan vi aldri gjøre noe med, så det er bare å venne seg til. Ta masse bilder av deg nå slik at du husker hvordan du så ut engang, he, he! Det er ikke vondt ment altså, men alderen er nok det eneste vi ikke kan gjøre så mye med, desverre.

Vi kan naturligvis stappe inn silikon her og der, stramme på rynkene, suge fett, farge håret i alle nyanser, og bla, bla, bla, men holder man på lenge nok med det så vil man ut some et monster til slutt.

My advice to you is to AGE GRACEFULLY!!

ToDolan sa...

så lenge du verken har viker eller måne synes jeg du skal være glad jeg

VamPus sa...

Silikon og sprøyter ligger nok ikke for meg.. Todolan; har du noe i mot den nye lederen av OH?

Anonym sa...

Bah... Fikk mine første grå hår allerede da jeg var 22 (senest), og skyldte det på alt for mye stress på kontoret og alt for mye overtid. Deretter begynte jeg å studere... Faktisk så det lenge ut til å ha en god effekt, og det kom ikke så mange nye gråe hår! :)

Men så ble jeg med i Høire.......

VamPus sa...

Alf-Erik; akkurat. Ble medlem av Høire. Det forklarer saken. Skal vi se.. hvor gjorde jeg av den partiboken *riv og kast*

Anonym sa...

Jepp. Bimboene lever nok lengst - med mindre de da dør unge av en veritabel storm av samtidige VD'er... ;-)

Come to think of it; ikke alle politikere er altfor kyske heller...

Anonym sa...

Good design!
[url=http://yhnpzbhh.com/sxeg/rolr.html]My homepage[/url] | [url=http://sypeiwxb.com/hlhk/gqbh.html]Cool site[/url]

Anonym sa...

Good design!
http://yhnpzbhh.com/sxeg/rolr.html | http://tpxdzxwz.com/glnc/qasj.html