Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, april 24, 2006

Lord Kristoffer

VamPus har i lengre tid moret seg kostelig over Tines opplevelser i Taiwan, og ble ikke mindre blid da hun oppdaget denne posten. Tine har to brødre, hvorav VamPus fortsatt venter i spenning på oppdateringen med Alexander i hans fremtidige arbeidsuniform - ninjadrakt. Kristoffer har noe litt mindre ambisiøse krav til arbeidsuniform, og har bedt Tine legge ut bilder av seg selv på bloggen sin;

"Kristoffer: Bilder, Tine, bilder! Jeg vil bli gjenkjent. Drømmen min er at jeg står på jobb på bensinstasjonen når Hun plutselig står der.
Tine: Hvem?
Kristoffer: "Vampus," sier hun. Jeg smiler litt lett sjenert. "Jeg er Vampus. Vampus vil ha en bolle med rosiner." Men så ser hun at det er noe kjent med meg. "Vampus synes det er noe kjent med deg," sier hun da. Og i det jeg gir henne sjarmørblikket kaster hun seg på kne av ren begeistring. "Det er Lord Kristoffer," roper Vampus så høyt at selv den døve mannen ved kassen hører det. "

At Kristin(som hadde bursdag i går) tror vi ville blitt et snodig par får VamPus heller bære over med...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha... Fantastisk bra.

Jeg skal hilse og si at det er håp, siden du faktisk refererer til han med det "offisielle" navnet hans. Jepp, det er herlige tider i huset..

VamPus sa...

*glise*

Anonym sa...

tu pus du cul

Anonym sa...

Cool blog, interesting information... Keep it UP » » »