Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

lørdag, april 22, 2006

Karrierefremmende grep

Det var neppe et karrierefremmende grep å drikke seg skandaløst full, tryne og glemme mobilen hjemme hos en tidligere statsråd. Derfor har VamPus tilbrakt de to siste dagene under dyna i håp om at verden skal forsvinne, og med Iran stadig nærmere atomvåpen så er jo det et fremtidscenario som rykker stadig lenger frem i køen. Dessverre ser det ut til at virkeligheten innhenter VamPus, men hun tror hun skal avstå fra alle kommende møter i partiet - eventuelt møte i burka.

VamPus håper egentlig at mobilen ble mistet i taxien og at drosjesjåføren har ringt for tre månedslønninger til sin nærmeste familie i Pakistan.

Skal noen ha tak i VamPus så send en brevdue.

8 kommentarer:

Milton Marx sa...

Angrep er det beste forsvar. Saksøk jævelen! Den tidligere statsråden skulle aldri tillatt at det gikk så langt!

Har du egentlig ikke litt vondt i nakken? Kneet gjør vondt når du går i trapper?

Dagens mann heter trolig Danielsen til etternavn...

Anonym sa...

Kjenner igjen følelsen av å bare ville forsvinne, VamPus. Husker en gang i tidlig tenårene da jeg og en til knuste en del vinduer, brøt seg inn i det samme bakeriet, og punkterte dekkene til bakerbilene. Kvelden like etter å ha blitt oppdaget... Pinlig de-luxe. Lå og planla å ta sykkelen og stikke av for resten av livet.

Mvh tse tse fluen som synes akkurat det var en særdeles god grunn til å akkurat forsvinne fra jordens overflate.

Anonym sa...

Dette er da ingen ting å bekymre seg for, VamPus! Du har jo hoppet av fra det meste av karriere du noen gang har startet på ;-)

Forøvrig synes jeg milton har et godt forslag. Og Danielsen trenger saker han kan vinne, ifølge Trygve Hegnar har han tapt de siste 20+ injuriesakene han har ført.

k sa...

Jeg tror du trenger noen hvite måneder, jeg, VamPus.... :-)

VamPus sa...

Hvite måneder er notert. Med brukket ribbein blir det uansett ikke de store fylleslagene fremover.. men jeg begynner å savne den mobilen, altså..

Odd sa...

Vampus skulle gjort som enkelte andre, tuslet heimover før det bikket over...

Anonym sa...

Jeg tror nok det heller var de hvite dagene i påsken, uten lkohol og annen mat, som tok knekken på VamPus!

God bedring.

Agile sa...

Så så, le VampStére - en god gammel Høyre-statsråd kan du da vel alltids stole på. Kan vel ikke finne på å tyvlese i partifellers mobil, slike. Det er jo sånt som man må formode at de der arbeiderpartifolka gjør, og slikt hever man seg derved galant over.

Formodentlig........

;-D