Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, april 05, 2006

Right..

Det er noen samtaler som plutselig tar en litt uventet vending. Som denne som skjedde på en fest utenfor London for et par år siden. VamPus starter lett sarkastisk, med et hevet øyebryn og spottende mine.
- Sooo. You quit your job as a sales exec to "find yourself" and make music?
- Yeah.
- Heh. Right.
- Yeah. A friend of mine has done quite well and will help me.
- Really. Anyone I know?
- Maybe. Heard of Radiohead? He's the singer.
- Right. *svelge drinken i en slurk, hoste*

Riktignok ikke hørt fra han siden. Lenge siden vi har hørt noe fra Radiohead også. Noe helt annet; burde VamPus kjøpe festivalpass til Quarten? Eller holder det med dagspass til Depeche?

7 kommentarer:

ToDolan sa...

Vel dersom VamPus ønsker å utvide sine musikalske horisonter, så tilbyr ToDolan seg herved å ta henne med på et evenement i Valhall tirsdag 21 november 2006, kl 19.30,

Ikke det at jeg disser Depeche asså...

Anonym sa...

Sist Alf-Erik var på fest med stjernene i London, klinte han med kona til ein fra Depeche Mode (ok, en måned før bryllupet) - og ble spurt av folk om han var satanist, evtl. musikkjournalist... :-D

Rambukk sa...

Festivalpass til Quarten eller dagspass til Depeche? Hm...
For Rambukk handler det mest om barnepass for å kunne høre Maika på Blue Monk i helga! (se omtale hos Rambukk)

Jarle Petterson sa...

Et dagspass til Depeche will do very nicely, takke tusen. Tror De mon Depesjer.no kvalifiserer for et backstage pass, i kraft av sitt klingende et tasera? Bill. mrk. Undrende

VamPus sa...

Rambukk; så din anmeldelse av Maika - men ble så opphengt i piken fra verdensrommet at jeg ikke helt noterte meg alt..
Det burde være en selvfølgelighet at Depesjer får bakcstage passes. Trenger dere skribenter, mon tro?

Todolan; jeg tar i så fall med øreklokker...

Jarle Petterson sa...

Jeg tar deg på ordet, Vampis. En bakscene-audiens med co-depesjørene ville naturligvis ikke være å forakte, men la oss nå for Guds skyld utvise litt edruelighet her. Just det siste antar jeg er litt mye forlangt, men i overført betydning, kanse?

Dépêche modister eller anna slags morosamkappleik: Bring it on!

Anonym sa...

Synes ABSOLUTT du bør få med deg HELE quart`en!!!!