Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, oktober 29, 2007

Viftet bare med penisen

Apropos by og bygd. Kan det være mangel på kommunale fritidsklubber, operahus eller andre kulturaktiviteter som gjøre at FrPs kommunestyrerepresentant Thomas Amundsen i Nord-Odal synes at videosnutten med kollegaen Robert Gruben, «Runkare», var så gøyal at han ville dele det med andre odøler og resten av verden på Youtube?

Han innrømmer til avisa Glåmdalen at det ikke er første gang han lar buksene falle.
- I den gjengen jeg vanker med, har vi det mye moro som du sikkert skjønner.

Høres ut som en gjeng det er skikkelig stas å få hjem på nachspiel.

Oppdatert: Til nettavisen avviser de lovende politikerne at det var onani som ble lagt ut på YouTube.
- Han viftet bare med penisen, sier Amundsen nå.

Sjarmerende.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er ikke så veldig stolt av det, men jeg kjenner Thomas - har festet mye med han så det overrasker ikke at dette skjer.

Men det er klart; for finere frøkener på grunerløkka kan lokale bygdefester bli litt "hard" kost

:)

Ghost of Goldwater sa...

Robert, møt Fabian.

writerdude sa...

Dætti er typisk odøling. Her på Løten skjer itte slikk. Gamle, avdøde kvinner har riktignok en lei tendens til å havne i frysere, men vi vifter ikke med penis på fest. Ikke jeg ihvertfall. Med mindre alkohol har drept hukommelsen.

Hmm. Fylleangst nå.

Flopsy sa...

Fin frøken? Hard kost? Eller rett og slett bare utrolig barnslig og ikke så rent lite pinlig?

Tja, jeg heller jo til den siste forståelsen jeg da. Selv om jeg kommer fra bygda.