Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, oktober 31, 2007

Hva skal man med fiender..

.. når man har venner som dette:

"For øvrig tror jeg ikke du mister skjønnheten din av et glass vin, heller tvert imot."

Fra Tommy etter at VamPus har sagt nei til vinkveld på grunn av induksjonsfasen i Atkins-dietten. Jupp. VamPus spiser nå kun dyrelik i to uker. Noen må jo lide for min skjønnhet...

21 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan muligens drikke blod i stedet for vin?

Det burde være tillatt i Atkins.

Ghost of Goldwater sa...

Det er vel strengt tatt ANDRE som må bælme vin for at du skal bli skjønn... *knis*

Harald sa...

Ghost of Goldwater: Skamme seg!!!Si sånn om en vakker kvinne som Vampus!

Ghost of Goldwater sa...

Full igjen, Harald? ;o)

Anonym sa...

En herre kommenterer aldri en dames utseende, vekt eller alder.
Bortsett fra i prat med gutta dagen etterpå.

VamPus sa...

Ghost: Du klarte ikke ta din tidligere kollegas hint om det, nei?

Harald: You know I love you! Hvorfor har du vært en natt i Oslo uten å si fra, forresten?

Anonym sa...

Vampus kan ta det helt med ro. ghost's stikk var så urimelig at de aller fleste ikke tar det som noe annet enn en spøk.

For øvrig som et vagt appropos til diett og slikt: Jeg så en amerikaner kommentere hvorfor de ennå ikke hadde skiftet til ti-tallsystem.
....Den ENESTE fordelen han kunne se ved titallsystemet var at en sixpack da innholdt ti bokser :-)

Anonym sa...

Synes nå Vampus likner litt på en yngre Isabella Rossellini, det var i hvertfall det jeg tenkte da hun prydet boardsa for et år eller to siden.

Anonym sa...

Ja, og med den
litt tøff i trynet looken, trodde jeg hun var lesbisk eller i det minste bi...nam-nam;-)

VamPus sa...

cassanders: Så lenge referansen til six-pack handler om øl, så er jeg fornøyd..
nessie: Det var da så altfor vennlig :-)
anonym: Hm? Sier du det? Litt sånn Massey Ferguson, liksom? Tror jeg må begynne å kle meg i mer rosa..

Elvis Bling Laden sa...

Hvada? Spiser du kjøtt? hva er det jeg ikke har fått med meg nå? Det var jo ditt kredo som etisk menneske? hva nå? Er det bare monsteret igjen?

VamPus sa...

Elvis: HVA? Prøver du å si at jeg har hatt noe som helst kred som noe annet enn en ondskapsfull heks på høyresida? I så fall var det på tide at jeg korrigerte imaget :-)

Anonym sa...

Så, VamPus, FUNKER det da? Er Atkins verdt et forsøk?

Selv om jeg ikke tror jeg kunne gitt opp frukt og vin... Tror egentlig ca 80% av kalori-inntaket mitt kommer fra frukt og vin...

Unknown sa...

Tenk da hvor skjønn du kommer til å være etter å ha drukket 34 liter vin på tre dager her i Lisboa?

;-)

Anonym sa...

Du vil ned i vekt? Dropp dietter. Spis ris, salat og kylling til middag hver dag, masse av det, og TREN!

Anonym sa...

Hva med å poste bilder fra før og etter diett, så vi alle kan glede oss over den økende skjønnhet?


Hilsen forventningsfull drage lun.

Anonym sa...

lun sa...
Hva med å poste bilder fra før og etter diett, så vi alle kan glede oss over den økende skjønnhet?

Det er en kjempeide(Uten intensjon om dobbelt betydning) - men da binder du deg selv til mastenb vettu Vampus - det gir deg den viljestyrken du kanskje kommer til å trenge når alkoholtrangen river og sliter i deg

VamPus sa...

puselur: Det må jeg komme tilbake til.
Børge: Jeg satser på "absolutely divine" både før og etter...
anonym: Trene? Gå vekk med deg..
lun og ståffer: Hm. Nei. Skulle jeg derimot klare å klemme meg inn i glitter og stas til en viss 40-års glam-bursdag jeg skal på, så blir det bilder!

Elvis Bling Laden sa...

vampus: huff, nei. Det var... bare et øyeblikks svakhet.. Jeg er blitt korrumpert av all øl'en jeg har fått.

Nei, selvfølgelig; Din troverdighet som kynisk høyresidemonster er herved gjennoppretta. Det er så en kan se blodslintrene hengende mellom tenna når du smiler. Det er så en formelig hører skriket av myrdede og ihjelpinte kuer, griser, sosialister og irakiske barn når du snakker. Blomstene visner der du har gått. Vinteren kommer tidligere i år.

Alt er ved det trygge og gode igjen.

Ghost of Goldwater sa...

*misunnelig på Vampus for alle godordene fra bling laden*

Anonym sa...

Vampus: Noen må dø for at du skal bli mett. Sånn er det å være en viktig person.
Det er greit å vite at det du spiser en gang hadde sjel.