Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, oktober 01, 2007

Spice up your life

Damn, it!

Gjett hvem som er i London 15. desember, men som IKKE fikk billetter til Spice Girls-konserten.

Å, kom igjen, a.

KLART man liker Spice Girls? Shake it to the right - Spice up your life!

Zigazig ha!

8 kommentarer:

Programsekretariatet sa...

da gjenstår vel bare trøsteøvelsen: shop till you drop..

VamPus sa...

gah.. men den perfekte avslutning på tøylesløs shopping hadde jo nettopp vært å se krydderjentene. Da Geri droppet ut i Oslo i '99 tenkte jeg å tilby med som erstatning under "Old Spice" :-D

Anonym sa...

"Swing it, shake it, move it, make it, Who do you think you are?

Trust it, use it, prove it, groove it, Show me how good you are,

Swing it, shake it, move it, make it, Who do you think you are?

Trust it, use it, prove it, groove it, Show how good you are!"

Singstar og nachspiel er en dårlig kombinasjon... :-S

Ghost of Goldwater sa...

Evt kunne du blitt "can't sing to safe my own life-spice"

VamPus sa...

erik: Nettopp derfor unngår vi singstar, men tar gjerne et nachspiel!
Ghosty: Det er jo mellomnavnet på dem alle samma - so tell me what you want, what you really, rea.. Oops. Glem det..

Anonym sa...

Jeg er også i London - være med på homsebar? ;)

VamPus sa...

gnorhat: You bet! Samma gjengen som sist :-)

Anonym sa...

Jeg oversatte en gang "Tell me what you want" til nynorsk - og det er vel ingen tvil om at dette er for verdenslitteratur å regne.