Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, oktober 23, 2007

En norsk vinkling

Kan tenke meg frustrasjonen på desken i Aftenpoften da denne saken kom. Hvor er den norske vinklingen? Å, nei! Han har ikke skrevet noe om Norge! Ikke noe dritt om norske politikere. Ingen ting om næringslivet. Herregud! Hvordan skal vi da vinkl... Hey! DET er jo vinkelen:

7 kommentarer:

Simon T sa...

Jeg synes det var riktig pent av ham å ikke skrive om norske ledere, det kunne fort blitt pinlig.

Anonym sa...

Så den i dag morges og rystet på hodet jeg også:-)Hadde vært spennende å se trafikk tallene, kan ikke si at tittelen gjorde meg fristet til å finne ut mer om saken, snarere tvert i mot

Anonym sa...

Vampus, hvis du utgir en bok hvor du unnlater å nevne Sverige og svensker, så vil du helt sikkert få omtale i svenske media!

Og hvis du også unnlater å snakke om venstresiden, vil du helt sikkert få omtale i så godt som alle norske aviser; de fleste journalister tilhører jo venstresiden ;-)

Unknown sa...

Norge er jo bare for spesielt interesserte, så det er da ikke så rart han ikke nevner Norge.

John T. sa...

Hahaha, fantastisk. Nettavisene har gjort så mye godt for tabloidiseringen.

Dagens favorittoverskrift kom allikevel fra Dagbladet:
"HASJMOR TOK MED BABYEN PÅ NARKOTUR!"

For øvrig tror jeg ikke Valla nevnte Sverige med et eneste ord i "Prosessen" heller. Btw, hvor røde strømper må du ha for å ikke få lystt til å kalle henne for ei fitte?

(Og ja, jeg er klar over at ordet er mer negativt ladet blant homoseksuelle menn.)

Zava sa...

Hehe, fin den. Denne mannen kunne forøvrig med fordel ha tiet om så mangt, men det er vel en helt annet diskusjon.

Anonym sa...

Svenskar är ju som regel mindre intresserade i Norge än omvänt. Detta beror till stor del på att Sverige aldrig haft norsk tv eller radio att förhålla sig till. Det är ju få norskar på Østlandet som inte fått med sig Pippi och Emil, Saltkråkan, etc. Nu har inte jag läst boken, men hur mycket nämner han om Finland i den, eller Danmark för den delen?