Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, oktober 17, 2007

Gurgle

Hørte først på nyhetene etter å ha pusset tennene og drukket et glass vann.

*gurgle*

10 kommentarer:

John T. sa...

Samme her! Sitter og venter, kjenner etter og venter. Gud bedre om dette slår til.
http://www.bt.no/meninger/kronikk/article21765.ece

Anonym sa...

Moralen er: Stå aldrig opp før du har hørt radionyhetene.

Og av og til ikke etterpå heller.

Simon T sa...

Drakk du vann ???
Også akkurat idag, det må jo være max av uflaks.

Anonym sa...

Jeg håper for all del at Fabian Stang har drukket en masse vann. Kan i farten ikke komme på noen som fortjener å representere Oslo mindre enn denne sleskingen. Som noen skrev på nettet: "Ja den røde tråden fortsetter med ordførere fra overklassen. Rolf Stranger - Albert Nordengen - Per Ditlev Simonsen... og nå Fabian Stang. Når skal Oslo bli kvitt alle disse sossungene fra Høyre."

VamPus sa...

Simon: Vet. Her er lærdommen for å ikke begynne dagen med en anstendig drink.
anonym: "Når skal Oslo bli kvitt alle disse sossungene fra Høyre." Når sosialistene fjerner demokrati, slik at folket ikke får stemt på de kandidatene og partiene de liker best - i dette tilfellet Høyre..

Anonym sa...

Hm, ja samme her (drakk vann før jeg så nyhetene, altså). Dessuten er jeg midt i målgruppen, det sto at under Bergen-infeksjonen var gjennomsnittsalderen på de smittede 29, og hovedsaklig kvinner. Det gjelder jo forsåvidt deg også? ;)

Anonym sa...

"Når sosialistene fjerner demokrati, slik at folket ikke får stemt på de kandidatene og partiene de liker best - i dette tilfellet Høyre."

Du kan da ikke ærlig talt mene at Stang har kommet dit ved at folk har stemt på ham??? Det er Høyre som av en eller annen grunn mener denne rumpeblottende klovnen med høyst suspekt forretningspraksis fortjener den ære det er å representere denne byen. Ja, i det minste stå og ete kanapeer til den store gullmedaljen. Skjønner ikke at du synes det er verdt å forsvare Høyre i ett og alt!

Anonym sa...

Jeg fikk vite det i går kveld av en omtenksom venn. Glad i vann som jeg er hadde jeg selvsagt bøtta nedpå, inntil bråstoppen ca klokken 22. Blei ganske tørst mens jeg venta på at vannet skulle koke, så jeg åpna en ølboks. Jeg som ellers sjelden drikker. Hrmf.

VamPus sa...

anonym: I all den tid vi ikke har direktevalg på ordfører, så er det ikke utenkelig at det største partiet i en koalisjon tar vervet. Eller syntes du at et parti på 10% skulle få den?

Anonym sa...

Jeg synes Høyre i det minste kunne ha valgt en mer verdig kandidat.