Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, oktober 25, 2007

Spankin' Carl

VG.no: Både Carl I. Hagen og Aslam Ahsan er takknemlige for at deres fedre ga dem hard fysisk straff.

Spankin' Carl?

Ghargh! The pictures in my head!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Må innrømme at jeg satte maten i halsen når jeg så dette på nyhetene i dag. Jeg har ikke ord!

Kan ikke forstå noen av de! Både Aslam og Carl Ivar har jo tidligere fremstått som seriøse og reflekterte politikere!

Etter dette utspillet bør Aslams lederverv ved Ressurssenteret for pakistanske barn diskuteres, i mine øyne er dette i vertfall problematisk...

Anonym sa...

Fikk ikke Vampus et spark i ræva Khalid H. for ca 13 år siden på Dolkesjø? Altså litt mer enn en smekk på lanken.

Anonym sa...

Jeg er like rystet og mener det samme som Aksel. Ashan bør slutte som leder ved dette senteret for barn og heller jobbe ved et Dressursenter.

fabelfisk sa...

Jeg skal i hvert fall ALDRI slå mine barn, dersom det fører til at de blir litt mer like Carl I. Hagen. Grøss og gru.

Ashan og Hagen burde gå på rommet sitt og skamme seg. De bør i hvert fall ikke komme i nærheten av meg, da kunne jeg komme til å ta dem på ordet og bruke litt fysisk avstraffelse mot dem, siden de liker det så godt.

Anonym sa...

Selv om jeg jo er helt enig i at fysisk avstraffelse ikke hører hjemme noe sted, så:

Hva skjedde med toleransen for å være bitte lite granne politisk ukorrekt?...

Anonym sa...

Vampus: Når jeg leste den nyheten tenkte jeg akkurat det samme. «Omg, dette var ikke ting jeg ville vite om Carl Ivar. Eww.»

I tillegg til at han er på tur & sånt når det kommer til barneoppdragelse og sånt, da.

Elvis Bling Laden sa...

Jeg må si at jeg har en viss forståelse for deres foreldre. Jeg har tenkt på å gi Carl I Hagen en skikkelig omgang juling flere ganger sjølv. Han andre har nærer jeg ikke noe personlig hatforhold til, da det jeg veit om han er vel at han pleier å være på TV i forbindelse med sin julefeiring greie. Gi Carl I Hagen juling!

(jeg har også forsøkt å treffe han med egg ved et par annledninger, men jeg har desverre enda ikke hatt gleden av å _treffe_. Det kvalifiserer kanskje ikke til "hard fysisk avstraffelse"?)