Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

torsdag, oktober 04, 2007

Så veldig feil..

Det er liksom ingenting riktig med denne videoen som LordX har lagt ut. Hjelp.

7 kommentarer:

Viking3-3 sa...

Oi...

Ja...

Den fikk jo nesten Melodi Grand Prix til å virke bra...


Oi...

Anonym sa...

Kan ikke skjønne at den ikke falt i smak! Glade og smiler og sprer glede selv om det er økonomiske nedgangstider. Fangende melodi, mye bedre enn Idol i alle fall, der vinneren (av første runde, tror jeg det var) på spørsmål om hva han "følte nå" svarte at han måtte drite.

Yatta, yatta...

Blåblogg sa...

jada, så neda, så det....
jada neida...
hva skal man si....

Anonym sa...

speachless...

Ghost of Goldwater sa...

Det hold visst ikke å nuke dem i '45.

Eller... kommer diss gutta kanskje fra Hiroshima eller Nagasaki? Da er ettervirkningene enda verre enn vi hadde trodd...

John T. sa...

Jeg skal aldri ha sex med en mann igjen. Andre eksempel på ekle menn:
http://pub.tv2.no/dyn-TV2/zebra/magasiner/manshow/article1370899.ece

Anonym sa...

Og faenskapet tok jo aldri slutt heller... Men det er nytt for meg at det er så mange asiater i Satanhaugen Høire.