Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, oktober 08, 2007

Arbeidslivets gleder...

Mine kollegaer og jeg har akkurat flyttet inn i nyoppussede kontorlokaler en etasje ned, og plages foreløpig med hodepine på grunn av støy og lukter av maling/lim/nytt gulvteppe som følge av at arbeidet ikke er helt ferdigstilt. Allikevel føler jeg meg noe mer heldigere enn arbeiderne på Ekofisk som ifølge aftenbladet.no har slitt med tvungne samboerforhold:
De ansatte har ment det kan gå på sikkerheten løs når offshoreansatte holder hverandre våkne med kroppslyder og -lukter.
Jeg tar to paracet og priser meg lykkelig, jeg..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Er det særlig betryggende å vite at offshore-sektoren er bemannet av mennesker som bikkes av pinnen av en fis?

Anonym sa...

Ên fis? Tenk deg ørten fiser natta gjennom i 2 samfulle uker! Nok til et lite lokalt gasskraftverk....

Anonym sa...

Til anonym #2.
hmmmm, så da er det nærliggende å konkludere at giftemål og parforhold også må anses som en risikosport og en samfunnsrisiko?

Kanskje samlivsterapeuter burde legge mer vekt på kostholdsråd og kokebøker som fremmer lave utslipp :-)?

Cassanders
In Cod we trust

Programsekretariatet sa...

hm...er det "støy og lukter" man sier nå....dagen derpå ;-D

støy av gulvteppe....