Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

tirsdag, oktober 30, 2007

Fotbad mot hasj

I serien av vel brukte skattepenger har nå Kristiansand kommune meldt seg på som kandidat gjennom sitt offentlig finansierte hasjavvenningskurs. Deltakerne møtes opp til tre ganger i uken i åtte uker. Koordinator Anne-Randi Hanssen for hasjavvenningsprosjektet i Kristiansand kommune sier til VG.

- Det handler om å gi dem annet å fylle hverdagen med enn rus. Som en del av avvenningsprosessen har vi tilbudt dem akupunktur, fotbad, massasje og lært dem avspenningsteknikker.

Fotbad mot hasj.

Her kan du klage på skatten....

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg vil gjerne ha footbad og massasje.

Må man ha brukt hasj for å komme inn på dette kurset eller kan man ta det prevantivt?

VamPus sa...

hm. Godt spørsmål. Man burde jo kunne få slikt prevantivt. For min del kunne de også hivd på en facial og manikyr...

Anonym sa...

Man burde kombinere the best of both worlds: Spa-treatment og hasjrøyking samtidig... Bliss.

Anonym sa...

vampus:
Er det ikke litt for sent å få det preventivt? Mener jeg så deg på TV for noen år siden :)

VamPus sa...

andyq: 20 år si...argh! Hvor gammel tror du jeg er *grumle*

Knut Johannessen sa...

Nå har det alltid vært noe spesielt med rusmisbrukere fra Kristiansand. Mens noen får fotbad og massasje, får andre et helt hoff og apansje.

Anonym sa...

Helt enig i at det er sløseri av penger å bruke slikt i Kristiansand, flytt det til Oslo nå! Gjerne preventivt også, lavterskelstilbud liksom. Fotbad.. mhm.. *vondt i den inngrodde neglen*

Anonym sa...

Fotbad og hasj.

mmmmmmmmmmm.

Anonym sa...

"Opp til 3 av 4 ungdommer kureres", står det, som om det var snakk om kreft eller en annen sykdom.

s sa...

Slike kurs er fine steder å møte folk med samme interesser, har jeg hørt.