Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

onsdag, oktober 03, 2007

Hvem er denne karen..

Hvem er så denne karen som kynisk skor seg på prinsesse Märtha i oversettelsen av boka "Seeing angels"? Et jævla kapitalistsvin, en blåruss uten sans for verdier, en kremmer med bakgrunn i Unge Høyre?

Mja. Nesten. Forlagssjef Torgeir Lorentzen i Publicom har representert SV i Tønsberg bystyre, studert på journalisthøyskolen fra 1992-94 og var senere journalist i Dagbladet.

Forøvrig er det ikke vanskelig å være enig med hablog her. Gretne, gamle gubber er de. Godt man ikke har TV.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg husker fyren fra min sosialistiske ungdom.
Og jeg foretekker å være anonym akkurat nå, ja.