Om VamPus

Bildet mitt
er Heidi Nordby Lunde, feminist, aktivist og Høyre-dame. Mer om Heidi. Kontakt meg på VamPus [a] gmail.com. Merk at kommentarer på innlegg eldre enn fem dager blir moderert - ene og alene for at jeg da får varsel om nye kommentarer. Leser ikke kommentarfeltet på gamle innlegg så ofte. Skriver du som anonym er sjansen stor for at det blir slettet sammen med spam.

mandag, oktober 08, 2007

Overrasket?

I hele valgkampen kjørte Arbeiderpartiets Rune Gerhardsen rundt i Oslo i en el-bil. Fem dager etter valget ble bilen levert tilbake, blogger Kjetil Løseth.

Overrasket?

Nei. Ikke egentlig.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Alt annet enn overrasket. Dette er jo typisk det jeg forventer fra en politiker. Ikke bare AP.

Programsekretariatet sa...

typisk Gerhardsen. I motsetning til Stang - som har kjørt SMART-bil lenge.

s sa...

Kong Olav tok T-Banen.

Anonym sa...

Men kjære deg: I følge nyhetene avviser jo Gerhardsen at det kun dreide seg om et valgkamp-stunt.

Tror du virkelig ikke på ham????

VamPus sa...

ivare: Åååh, næmmen DA så. Da var det sikkert ikke bare et valgkampstunt at de leide bilen for å kjøre under valgkampen for så å levere den inn igjen ved valgkampens slutt..

Anonym sa...

Nei, nettopp!

Du kan alltid stole på Rune G. og Ap, vet du..
De skrøner jo ALDRIG..... eh..

:-D

John T. sa...

La oss heller snakke om Kjetil Løseth. Vampus: Han er kjekk, han er smart og han er på din alder. What are you waiting for?

Anonym sa...

Hva med å sponse Rune G. med en elektrisk bil med teksten "Jeg støtter Schwarzeneggers miljøpolitikk!"? Det er jo mye bedre å støtte Arnolds mål enn Aps!